תפריט מובייל E

מאמרים

01.

מיתוג טרום הנפקה-למה? איך? וכיצד?
עם הוצאות של מיליוני שקלים, אין פלא כי חברות רבות אשר שוקלות האם להפוך לציבוריות – מחליטות שתודה, אבל אולי בפעם אחרת.

קרא עוד >

02.

"אם אני שוכחת אותו, הכול מסביבי מתמוטט"
הצורך במתקנים הניידים, עבר זה מכבר את אזור הReally nice to have. המובייל והטאבלט נעשו "יישויות" אישיות, אנושיות, ממשיות ונחשקות, המלוות אותנו בכל רגע.

קרא עוד >

03.

מיתוג אג'ילי – איך עושים את זה?
פעם, מותגים הוקמו כמצודות ימיביניימיות יציבות ורבות עוצמה– נבנות לאט לאט, בכדי לעמוד בפני רוחות השינוי.

קרא עוד >

04.

אמנות הפיתוי -
כיצד תמשכו עוד ועוד גולשים באמצעות סרטון וידאו קצר ואפקטיבי. רוצים שהסיפור שלכם ייקלט במהירות, אפקטיביות ומבלי לשבור את תקציב הפרסום השנתי? כך תעשו זאת נכון:

קרא עוד >

05.

באיזה שלב חברות סטארטאפ צריכות לחשוב על מיתוג?
מניסיוננו, כמעט תמיד יזמי סטארטאפ יפנו לחברת מיתוג, בשלבים האחרונים או הסופיים של פיתוח המוצר. ממש שניה לפני שלבי ההשקה.

קרא עוד >

06.

האתר שלך. בטוח שהוא עובד?
אז יש לך אתר. השקעת זמן, מחשבה וגם הון לא קטן בתהליכי העיצוב, הכתיבה, התכנות. אבל – האם האתר מביא את כמות הפניות להן ציפית? מעביר את המסר בצורה ברורה ומידית?

קרא עוד >

07.

H2H
אז יש לך אתאלא אם כן שהיתם במרחב מבודד לאחרונה, וודאי נתקלתם במונח הלוהט H2H - Human 2 Human, רעיון שמסעיר את הרשתות החברתיות...

קרא עוד >

08.

מנכ"ל חברת היי טק? גם אתה זקוק למיתוג
אמרה שחוקה בשיווק גורסת, כי מאחורי כל פעולת צריכה אנושית, עומד תמריץ אמוציונאלי. בין אם אלו מגפיים חדשים, דירה או תוכנה בשווי מיליוני שקלים – הרגש מפעיל וההיגיון מצדיק.

קרא עוד >

09.

ערך, מינון ורווח - קמפיין פרסום במובייל
עם 90% שימוש בטלפונים ניידים, ומאות מיליארדי פרסומות שנצפו במובייל בשנים האחרונות, פלטפורמת הפרסום במובייל הפכה למנוף העסקי המבטיח ביותר, עבור מותגים רבים.

קרא עוד >

10.

Hit the road, Jack, and get digital
בתערוכת הטכנולוגיה והאלקטרוניקה הבינלאומית האחרונה (CES) קשה היה להתעלם מהחדירה, כמו האמירה העתידית הטכנולוגית של עולם הרכב.

קרא עוד >

11.

עיצוב לוגו ריספונסיבי זה מוי כיף!
כששלכת בחוץ – נראה עלים. כשהליגה רועשת – את צבעי הדגל. אפילו לא נפספס את העובדה שהיום, ילדים – הוא יום נפוליאון.

קרא עוד >